bo powinnam go teraz czuć



Dlaczego nic nie czuję
Zamarłam i skamieniałam?
Nie mogę się nawet

Oddaj mi mój pierwszy szok
I wstyd i strach
I to uczucie gdy ziemia usuwa się spod nóg, a krew odpływa cała do palców stóp
Oddaj mi mój zawód, że nie jesteś tym kim należy
Ani ja tym kim mogłabym
Gorzki smak straconej niewinności

Chcę to sobie przypomnieć
To co wymazałeś to co wymazałam
Cokolwiek przyjdzie
niech już przyjdzie
będzie lepsze niż ta zimna
Amnezja

Oddaj mi mój własny ból
bo powinnam go teraz czuć
Cierpki żal
I co tam jeszcze masz

Oddaj mi moją złość, niech się obudzą furie
Chcę wreszcie nienawidzić ze wszystkich sił
Wywrzeszczeć
Chcę to wypłakać i zwymiotować
Tobie

Wróć do mnie moje czucie
moje oddychanie

Proszę oddaj mi mnie
Taką jaką mogłam być
Gdyby nie ty

(obraz Zdzisław Beksiński Pessimus)

Komentarze